суббота, 17 сентября 2016 г.

დღე მეხუთე -რეფლექსია

ტრენერმა დღე დაიწყო წინა ტრენინგის თემის გამეორებით-გავიხსენეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები..
გავეცანით ტრენინგის გეგმას: ბლოგზე მუშაობა, შეფასება.
დავიწყე ბლოგზე მუშაობა. გავეცანი, ბლოგზე როგორ ხდება პარამეტრების შეცვლა და ინფორმაციის დადება.
დავიწყე პარამეტრებით და გავეცანით მარცხენა მხარეს მოთავსებული ნიშნებს-შაბლონი, ფერი, ფონი, შრიფტი და ზომა.ვიმუშავე დამოუკიდებლად და  რამდენჯერმე შევცვალე შაბლონი, ფერი, შრიფტი. ბოლოს არჩეული შაბლონი შევინახე.

ნებისმიერ საიტზე შესვლისას ზევითა პანელზე არის მონაცემები, მაგ, მთავარი, ჩვენ შესახებ , კონურსები და ა. შ. ვინადიადნ ბლოგიც საკუთარი გვერდია, შეგვიძლია დავამატოთ გვერდები: მე ავირჩიე გალერეა, სასარგებლო ბმულები, რესურსები...   შევქმენი ახალი გვერდები.  ვისწავლე, თუ როგორ დავამატო ისინი, როგორ გამოჩნდეს ბლოგზე და ამით ჩემი ბლოგი უფრო მრავალფეროვანი გავხადე.
გადავედით ერთ-ერთ მნიშვნელოვან კითხვასა და საკითხზე:  როგორ გამოვიყენოთ ინტერნეტი და ტექნოლოგიები პროექტებით სწავლების დროს? ჩამოვთვალეთ თითქმის ყველა მნიშვნელოვანი   აქტივობა და მეთოდი.

 სახელმძღვანელოში გავეცანი მასწავლებლის გზამკვლევს („საავტორო უფლებების ქაოსი“), რომელშიც ნათლადაა წარმოდგენილი საავტორო უფლებების კანონები და მათი ლეგიტიმური გამოყენება საგანმანათლებლო მიზნით. აქვეა მოცემული მითითებები მასწავლებლებისა და მოსწავლეებისათვის. ვისწავლე ბმულის მონიშვნა და შენახვა word-ის დოკუმენტში.

მომდევნო საკითხი, რომელიც განვიხილეთ, არის მოსწავლეთა შეფასება. გავეცანი 5 სტრატეგიას, რომელსაც გამოვიყენებ პროექტში მო
სწავლეთა შეფასებისას და დაწვრილებით განვიხილეთ თითოეული მათგანი დაწვრილებით. ამის შემდეგ სახელმძღვანელოდან განვიხილეთ  რამდენიმე შეფასების მეთოდი.   http://tpdc.ge/essentials/assessing-projects/strategies.html
   მომწონს, პროექტის სწავლების ეს მეთოდი , თვითონ მაგალითებიც მრავალფეროვანი და მნიშვნელოვანია, თუმცა  ვფიქრობ, რომ ძალიან დიდი სამუშაოა  და საკმაოდ  შრომატევადი, 
მადლობა რუსას და ყოჩაღ მის ენერგიას :)



Комментариев нет:

Отправить комментарий