დღე დავიწყეთ შესწავლილი მასალის გამეორებით-წინარე ცოდნისა და
მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასების მეთოდები
და ინსტრუმენტები განვიხილეთ.
ამის შემდეგ
გავეცანი მიმართულების მიმცემი კითხვებისა
და პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკებს და შევაფასე საკუთარი პროექტი.
დავუბრუნდი პროექტის შეფასების გეგმას და განვიხილეთ შეფასების დროის ჩარჩო, შევავსე დროის
ჩარჩოს პირველი ცხრილი-მეთოდები პროექტის დაწყებამდე, ასევე შეფასების მოკლე მონახაზი და წინარე ცოდნა.
შემდეგი საკითხი, რომელიც განვიხილეთ, მოსწავლის სავარაუდო
ნაშრომის შექმნაა. რა შედის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომში? ჩამოვთვალეთ და გავეცანით მოსწავლეთა ნაშრომებს სახელმძღვანელოში.
ჩამოვთვალეთ, რა შეიძლება დაიწეროს გაზეთში: სატაური,
ქვესათაურები, სტატიები, სასარგებლო ბმულები ლექსები, ინფორმაციები, მოსაზრებები, სურატები,
კარიკატურები, რჩევები, დიაგრამები...
ამის შემდეგ ვისწავლე მასალის ატვირთვა. ვინაიდან პირდაპირ არ ხდება ატვირთვა, საჭიროა ჩემი მეილიდან შესვლა drive-ზე. ავტვირთე რამდენიმე დოკუმენტი -გაზეთი და ბუკლეტი..
დღე საინტერესოდ დასრულდა.
ამის შემდეგ ვისწავლე მასალის ატვირთვა. ვინაიდან პირდაპირ არ ხდება ატვირთვა, საჭიროა ჩემი მეილიდან შესვლა drive-ზე. ავტვირთე რამდენიმე დოკუმენტი -გაზეთი და ბუკლეტი..
დღე საინტერესოდ დასრულდა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий